Baca Di Sini Dahulu....Baca Di Sini Dahulu....Baca Di Sini Dahulu....Baca Di Sini Dahulu..Baca Di Sini Dahulu....Baca Di Sini Dahulu....

Baca di sini dahulu

Tutorial ini sekadar satu panduan biasa dalam mengemaskini blog...penulis tidak akan bertanggungjawab untuk sebarang dosa yang terhasil daripada penjanaan melalui penggunaan tutorial dalam blog ini..Harap pengguna berfikir terlebih dahulu soal dosa dan pahala sebelum membuat keputusan dalam mengaplikasikan pengetahuan yang diperoleh dari blog ini. Marilah sama-sama kita menjaga amalan kita..:)

Monday, November 14, 2011

Jom Terjah Blog Mereka!!-Part 4


Peserta 


Nama Pena: Cik eiyda


Peserta segmen seterusnya juga menggunakan temanya warna pink. Cuma kali ini hiasan warna pinknya ditabuti bunga-bunga kecil  dan diserikan dengan beberapa love di bahagian headernya. Nama ameiyda yang dijadikan tajuk header di blog ini..Menurut pemilik blog ini, Nama ameiyda cukup istimewa kerana gabungan namanya dengan orang tersayang
Amer+eiyda=ameiyda
Wah jiwangnya. Cukup sinonim dengan perkataan itu, remaja yang berasal dari Terengganu ini, gemar menghiasi entrinya dengan kisah cintanya dengan orang tersayang. Malahan banyak tip-tip cinta berdasarkan pengalaman dan pembacaan juga dimasukkan ke dalam entrinya. Maka kepada yang berminat dengan cinta, bolehlah singgah di blog ini.



Peserta



Nama Pena: Liya

Masuk sahaja ke blog Cebisan Kata Hati Liya milik saudari Liyaterasa satu sapaan lembutBarangkali kerana mainan warna yang digunakan adalah dari jenis tone warna yang lembut lagi menyenangkan.
Empunya blog berjaya menjadikan blognya kelihatan kemas dan tersusunSaya suka pada susunannya.
Menurut pemilik blog iniblognya yang baru berusia setahun ini adalah tempatnya untuk bercerita apa sahaja cerita atau dalam istilah mudah blog campur.
Apakata kita singgah sebentar di blog ini.






Peserta


Nama Pena: Panda

Pemilik blog ini adalah satu-satunya peserta lelaki dalam segmen iniDengan menggunakan nama Panda, header blognya dihiasi gambar abstrak panda bersesuaian dengan tajuk headernyaJejaka Diploma Sains Komputer inimenjadikan blognya sebagai tempat curahan pendapat mengikut pandangan peribadinyaJom sahabat-sahabatkita terjah blog jejaka iniPasti anda tidak percaya seperti saya saat menjengah blognya..







1 comment:

  1. ada salah la...

    1: nama cik eiyda
    - cik eiyda bukan cik eidya

    2: gabungan nama
    - amer+eiyda= ameiyda

    hope adek edit balik..then,gtaw kt shoutbox cik eiyda balik k... :)

    ReplyDelete