Baca Di Sini Dahulu....Baca Di Sini Dahulu....Baca Di Sini Dahulu....Baca Di Sini Dahulu..Baca Di Sini Dahulu....Baca Di Sini Dahulu....

Baca di sini dahulu

Tutorial ini sekadar satu panduan biasa dalam mengemaskini blog...penulis tidak akan bertanggungjawab untuk sebarang dosa yang terhasil daripada penjanaan melalui penggunaan tutorial dalam blog ini..Harap pengguna berfikir terlebih dahulu soal dosa dan pahala sebelum membuat keputusan dalam mengaplikasikan pengetahuan yang diperoleh dari blog ini. Marilah sama-sama kita menjaga amalan kita..:)

Tuesday, November 1, 2011

Alhamdulliah

Alhamdulliah
setelah berusaha...
tercapai juga impian untuk menghasilkan
sebuah lagi blog
yang diberi nama
tutorialTK
Kenapa tutorialTK???
sebenarnya
tutorial=pengetahuan yang akan saya share dengan sahabat sekalian tentang serba-sedikit ilmu yang saya peroleh sepanjang bergelumang di dunia blogging..maaf jika terdapat sebarang kesulitan..saya pun belajar menerusi pengalaman..
TK= Tautan Kasih (blog utama saya) http://nafiqah823.blogspot.com/

Berkongsi serba-sedikit pengalaman menghasilkan blog ini
saya hampir berputus asa..
mencuba pelbagai nama
anehnya
nama pertama tutorial TK juga yang berakhirnya
setelah dicuba beberapa kali
syukur alhamdulliah

Sebelum saya memulakan sesi perkongsian ilmu..
apa yang saya ingin katakan..
kesabaran itu aset utama dalam mencorak blog 
jangan lekas berputus asa jika sudah berusaha sepuluh kali
tetapi tidak berjaya
insyaALLAH percayalah
jika tidak mengalah
pasti hasilnya akan kita peroleh..
cuma sabar dan teruskan berusaha..
mungkin hari ini tidak boleh..
mana tahu kemudian harinya, berjaya..
pasti disitu kita akan temui titik kepuasan.

Selagi lagi untuk ingatan bersama
apa yang saya perasan
terdapat dua konsep blog..
maaf jika tutorial saya nanti hanya selari dengan satu konsep sahaja
kerana seperti yang sudah saya katakan..
saya berkongsi pengetahuan menerusi pengalaman saya..

Akhir kata
terima kasih kerana sudi memilih blog ini..
pesanan saya...jangan terlampau leka di dunia blog sehingga kita leka pada tanggungjawab utama kita

No comments:

Post a Comment