Baca Di Sini Dahulu....Baca Di Sini Dahulu....Baca Di Sini Dahulu....Baca Di Sini Dahulu..Baca Di Sini Dahulu....Baca Di Sini Dahulu....

Baca di sini dahulu

Tutorial ini sekadar satu panduan biasa dalam mengemaskini blog...penulis tidak akan bertanggungjawab untuk sebarang dosa yang terhasil daripada penjanaan melalui penggunaan tutorial dalam blog ini..Harap pengguna berfikir terlebih dahulu soal dosa dan pahala sebelum membuat keputusan dalam mengaplikasikan pengetahuan yang diperoleh dari blog ini. Marilah sama-sama kita menjaga amalan kita..:)

Monday, November 14, 2011

Jom Terjah Blog Mereka!!-Part 3


Peserta




Nama penaDyla
Dylagadis seorang gadis berumur 16 tahun yang sukakan warna biruMaka tidak hairanlah blog yang dihasilkannya menggunakan warna biru sebagai latar belakang.  Gadis yang lahir di Hospital Besar Alor Setar ini tidak keberkatan menerima jejak daripada sahabat-sahabat blogger yang lain. Malahan dia berbesar untuk  follow blog sesiapa sahaja yang sudi follow blognya..Jadi kepada follower blog yang berkeinginan untuk menambah bilangan follower, jom follow blog Dyla .




Peserta



Nama Pena: Nurkhaliesah

Apabila masuk sahaja ke blog iniakan disambut dengan taburan kelopak ros yang jatuh. Sesuai sangat dengan pemilihan warna lembut putih merah jambu. Terasa romantik berada di sini.
Bagi gadis Shah Alam ini, blog umpama online dairinya. Blog dijadikan tempat dia meluahkan apa yang dirasanyaMalahan blognya juga dijadikan alat perantaraan untuk dia berkongsi info-info yang bermanfaatMaka apakatakita singgah ke blog romantik ini.



Peserta


Nama Pena: Little_Scha

Blog ini penuh dengan rasa cintaLatar belakangnya yang berwarna pink dihiasi love berserta taburan love merah hati menggamit semacam rasa. Tidak keterlaluan saya katakan, blog ini penuh dengan rasa cintaSangat sesuai dengan jiwa penulisnya yang sukakan cerita romantikKalau tak percaya cuba jengah.
Bagi gadis yang meminati novel Kaulah Sayangku,  apa yang disampaikannya dalam blog adalah personal. Malahan blognya itu juga dijadikan alat untuk dia sampaikan tip-tip. Apalagijom lihat blognyaMana tahu dapat tip yang berguna untuk diaplikasikan dalam kehidupan seharian






No comments:

Post a Comment