Baca Di Sini Dahulu....Baca Di Sini Dahulu....Baca Di Sini Dahulu....Baca Di Sini Dahulu..Baca Di Sini Dahulu....Baca Di Sini Dahulu....

Baca di sini dahulu

Tutorial ini sekadar satu panduan biasa dalam mengemaskini blog...penulis tidak akan bertanggungjawab untuk sebarang dosa yang terhasil daripada penjanaan melalui penggunaan tutorial dalam blog ini..Harap pengguna berfikir terlebih dahulu soal dosa dan pahala sebelum membuat keputusan dalam mengaplikasikan pengetahuan yang diperoleh dari blog ini. Marilah sama-sama kita menjaga amalan kita..:)

Sunday, November 13, 2011

Jom Terjah Blog Mereka!!-Part 2

Peserta


Nama Pena: Ieqa Chilleos

Saya sangat teruja melihat url blognya
Phosphorusarsenic
Wah minat kimia ker adik kita nie
phosphorus+arsenicPhosphorusarsenic
Bagaimana agaknya ya
Dengar nama arsenic pun saya dah seram..hihi
Apa-apa pun blog ini cool dan tenang
kerana penggunaan warna alam iaitu hijau 
Blogger yang berasal daripada Melaka ini
Menjadikan blognya sebagai tempat dia bercerita apa sahaja cerita kerana konsep blognyafleksibel dengan apa sahaja ceritaAyuh kita berkongsi cerita dengan terjah blognya.



Peserta 



Nama penaFahuna

Pemilik nama Fahuna menggunakan namanya sendiri sebagai nama blognyaWarna kelabu menjadi pilihan empunya blog dalam menghias blognya. Susun kata ayat dalam siap entrinya melambang si penulisnya sangat low profile. 
Fahuna menjadikan blognya untuk berkongsi pengetahuan yang diperolehnya melalui pengalaman mahupun pembacaanApakata kita jengah ke blog Fahuna ini.






Peserta


Nama penaIsyaqila

Gadis  yang baru berusia 16 tahun ini memilih warna pink petak-petak sebagai  tema blognyaSesuai dengan tajuk blog, I am The Queen of hijaBheadernya diceriakan dengan 2 doodle gadis berhijab .
Entri blog ini simple tetapi janji penulisnya jika anda masuk ke blognyaanda pasti tidak akan kecewa..apalagijom kita terjah blog sahabat kita ini







No comments:

Post a Comment